טיוב מידע בארגונים | טיוב נתונים
מאגר מידע עסקי ובו פרטי לקוחות הוא הבסיס של כל ארגון ששואף למצות את הפוטנציאל הקיים בלקוחותיו ולראות רווח כתוצאה מפעילותו. למרות זאת, ישנם ארגונים המבצעים שימוש מקביל במספר מאגרי מידע שאינם אחידים, במקום להשתמש במאגר מידע אחד מעודכן על פי צורכיהם. מידע בע"מ מתמחה בתחום טיוב נתונים ומאגרי מידע, איחודם, תקנונם, העשרתם והשבחתם.
התיעצו איתנו בעניין הנתונים שלכם - פנו בטופס ונשוב אליכם
למה טיוב נתונים הכרחי לאירגונים ?
טיוב נתונים ומאגרי מידע עבור ארגונים יכול בהחלט להוביל כל ארגון לכיוונים חדשים בכל הנוגע לאסטרטגיה בהתנהלות מול לקוחותיו. כך למשל, חברה מסוימת עשויה לגלות כי הפלח העיקרי של לקוחותיה הוא בני 30-40 מאזור הצפון וכתוצאה מכך למקד את פעילותה לטובת לקוחות אלו – וזהו רק קצה הקרחון. כאשר מאגרי המידע העסקיים בארגונים מאוחדים למאגר מידע אחד, מעודכן ומסונכרן, ניתן להפיק עוד תובנות רבות ומשמעותיות שישפיעו על אסטרטגיית הארגון.
איך טיוב נתונים יכול לשפר את הקשר שלכם עם הלקוחות?
אם אתם ארגון שמעוניין לשמור על קשר טוב עם לקוחותיו, לעדכן אותם במבצעים ובחידושים - טיוב נתונים הוא המפתח שלכם להצלחה. באמצעות טיוב מידע איכותי תוכלו בין היתר: לשלוח דוא"ל לכתובות מדויקות ונכונות עם סיכויי החזרה נמוכים מאוד, לשמור על קשר עם הלקוח ברשתות החברתיות, לבצע פילוח ולהנפיק דו"חות באופן מיטבי, לתעד תאריכים, מסמכים ומהלכים באופן נוח ועוד.
מה זה טיוב נתונים ואיך הוא עובד?
טיוב נתונים (או טיוב מידע) היא פעולה של המערכת לשמור על מאגר הנתונים של החברה אחיד, מסודר וללא שגיאות שעלולות לייצר אי יעילות מצטברת במערכת. תהליך טיוב הנתונים כולל מספר שלבים חשובים, אותם כל בעל עסק צריך להכיר על מנת לבצע את התהליך בצורה מיטבית: 1. אימות המידע של הלקוחות. 2. מניעת כפילויות מתוך המאגר. 3. טיוב ואימות כתובות דוא"ל של הלקוחות והגדלת תדירות שליחת המיילים. 4. הסרה של נתונים לא רלוונטיים. 5. טיוב מספרי הטלפון של הלקוחות ע"י השלמת נתונים חסרים.בתהליך של טיוב נתונים נאסף מידע עדכני שמטרתו לסייע לבעל העסק בקבלת החלטות שיווקיות ובבניית תוכנית עסקית אסטרטגית בהתנהלות מול הלקוחות. איכות נתונים ירודה פוגעת הלכה למעשה בקשר עם הלקוחות הקיימים ומרחיקה מבעל העסק את היכולת למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים. כתוצאה מכך, החברה עלולה להיכנס להפסדים כספיים ולאבד מערכה.
טיוב נתונים כאסטרטגיה עסקית - שיווקית
טיוב נתונים, אם כך, מונע את נטישת הלקוחות את העסק כיוון שהלקוחות תמיד נשארים רלוונטיים לבית העסק ובית העסק תמיד נשאר רלוונטי ללקוחות. כך למשל, ניתן להתאים בצורה מיטבית את השירותים המוצעים לכל לקוח באופן אישי. שימור הלקוחות כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של העסק הוא צעד שיכול להפוך את החברה למובילה בתחומה - מעצם הפנייה האישית ללקוח. כך הלקוח תמיד נמצא בתודעה של העסק והעסק נמצא בתודעת הלקוח, הלקוח תמיד מקבל מסרים שמותאמים לו במיוחד ולכן הוא צפוי להשתמש בשירותי העסק באופן תדיר, מה שגורם לכך שהלקוח יישאר נאמן לבית העסק לטווח הארוך.
בין לקוחותיה של מידע בע"מ נמצאות החברות המובילות במשק בתחומי התקשורת, הבנקאות, הביטוח וההשקעות - וכמו כן חברות קטנות יותר. פעילות טיוב מידע בארגונים אלו תרמה רבות לניהולן השוטף, חסכה זמן, כסף, כוח אדם ומשאבים נוספים - ובשורה התחתונה הובילה את אותן חברות להצלחה.