התמחות בפסיפס עץ משפחה
קהל הלקוחות של העסק הוא הנכס הכי חשוב עבורו ועל כן, עסקים רבים משקיעים משאבים רבים על מנת להגדיל את קהל הלקוחות של העסק. אחת הדרכים לעשות זאת היא לבחון את המעגלים הקרובים והרחוקים של הלקוחות בעלי הערך הגבוה מבחינת הארגון.
לדעת מהם הלקוחות המוצלחים של העסק שלך
לקוח בעל ערך גבוה, כלומר כזה שמכניס רווח נקי מקסימלי עבור הארגון, מהווה מודל ללקוח מוצלח. על מנת לחפש לקוחות שדומים לו יש לקבל תמונה מלאה ומפורטת עליו ועל סביבתו, מה שנקרא פסיפס עץ משפחה. פסיפס זה יכול לספק מידע על הלקוח, לשנות את האסטרטגיה ולשפרה מולו, וכמובן לעשות שימוש בנתונים הסביבתיים על מנת להגדיל את קהל הלקוחות של העסק.