שירותי החברה :
ישנם ארגונים אשר עדיין משתמשים במספר מאגרי מידע במקביל, במקום במאגר מידע אחד מתוקנן ומעודכן המוביל לניהול נכון שלו. בתוך מאגרי המידע קיים אוצר בלום של ידע לגבי הלקוחות, העדפותיהם וצורכיהם. ידע זה לרוב אינו מנוצל על ידי הארגון או שמנוצל באופן שטחי על ידי פילוח הלקוחות בצורות "פשוטות" כגון גילאי הלקוחות או היקף המכירות.
לאחר תקנון, איחוד וטיוב מאגרי המידע, ניתן להפיק תובנות רבות שישפיעו על האסטרטגיה השיווקית של הארגון וישנו באופן מהותי את היחס ללקוחות.
לאחר תקנון, איחוד וטיוב מאגרי המידע, ניתן להפיק תובנות רבות שישפיעו על האסטרטגיה השיווקית של הארגון וישנו באופן מהותי את היחס ללקוחות.
דוגמאות לסוגי טיוב מידע :
מידע בע"מ בנתה ערך לקוח עבור רשת מלונות וגילתה להפתעת הדירקטוריון וההנהלה הבכירה שרוב הלקוחות הם אינם אנשים מבוגרים שיושבים בלובי אלא צעירים שמבלים בחדר ובבריכה רוב שעות היום.
מידע בע"מ שדרגה עבור בנק גדול את ערך הלקוח. באמצעות שדרוג עשירון אישי ועץ המשפחה, התברר שחלק מהלקוחות שנחשבו בעלי ערך נמוך הם למעשה בעלי פוטנציאל גבוה עבור הבנק, ככל הנראה, לקוחות דואליים של בנק אחר, ועל כן הבנק צריך להתייחס אליהם כלקוחות שברצונו לשמר ובעיקר למצות את הפעילות מהם.