רבים הם בעלי עסקים הסבורים כי הדבר החשוב ביותר עבור העסק שלהם הוא גיוס לקוחות חדשים. אכן מדובר באחד הדברים החשובים עבור עסק או ארגון גדול, אך דבר לא פחות חשוב הוא נושא שימור הלקוחות.
לכן, כל ארגון או חברה גדולה שוקדים לא מעט על הנושא – בדרך כלל על ידי שימוש בטיוב נתונים המאפשר להם לנתח לעומק את לקוחותיהם, ללמוד אותם ולגרום לכך שאלו לא יעזבו אותם.
אלא שלא כל בעל ארגון או חברה יודעים איך עושים זאת נכון. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הלקוחות הקיימים שלכם.
יחס אישי ללקוחות
לקוחות אוהבים שמתייחסים אליהם, במיוחד בזמן משבר. נתקלתם בלקוח לא מרוצה ששוקל לנטוש אתכם? עשו הכול כדי לגרום לו להרגיש טוב.
לקוח לא מרוצה עלול לפגוע בכם ולא רק על ידי עזיבה, הוא עשוי אף להציף את המטען שלו בפני לקוחות אחרים. נסו לדאוג לכך שבארגון שלכם תהיה מחלקה שאמונה אך ורק על שימור לקוחות, כדי שתספק את המענה הדרוש במקרה הצורך.
שירות ללא פשרות
בואו נהיה כנים: סביר להניח שהמוצר שאתם מוכרים אינו ייחודי. לכן, צרו ייחודיות משלכם, על ידי שירות ויחס מעולים ללקוחות. לקוחות יכולים לקנות מוצר מסוים באינספור חנויות, אך הם תמיד יבחרו בזו הגורמת להם להרגיש בנוח.