במטרה לפנות לקהל יעד פוטנציאלי המותאם לשירות או למוצר שהארגון מעוניין למכור, יש לבצע פילוח תואם ע”פ מספר פרמטרים כגון: אזור גיאוגרפי, טווח גילאים, מעמד סוציו אקונומי ע”פ נתוני הלמ”ס, מגזר, מגדר ועוד.
דוגמה: לקהל יעד פוטנציאלי לארגון המעוניין לצרף דיירי דיור מוגן חדשים, יהיה שונה
מקהל היעד הפוטנציאלי אליו יכוון ארגון המעוניין בבעלי הון פנוי להשקעה.
חברת מידע בע”מ מתמחה בהכנת מאגרי מידע מפולחים לטובת הגדלת קהל יעד פוטנציאלי לפניה,
עבור מגוון וורטיקלים כגון: הביטוח, רכב, השקעות פיננסיות, קמעונאות ועוד.
פניה ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי מסייעת לארגון בשלושה אופנים:
א. פניה עם המסר המתאים לקהל המתאים בעיתוי הנכון מובילה להגדלת המרות מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים.
ב. חיסכון בעלויות פרסום – פניה לקהל הרלוונטי בלבד
ג. מניעת פגיעה תדמיתית בארגון בפניה לקהלים לא רלוונטיים,
לחברת מידע בע”מ היכולת לסייע גם בהכוונה בפניה לקהל היעד הרלוונטי וכן בחיתוך האוכלוסייה המתאימה לפלח השוק הרלוונטי עבורך.