בשנים האחרונות זכו בעלי עסקים שונים לפריבילגיה שלא הייתה קיימת בעבר – שימוש במאגרי נתונים, כדי למנף את העסק.
אם בעבר בעלי עסקים היו מקיזים דם כדי לדלות מידע על לקוחותיהם, היום הדבר פשוט בהרבה.
בעזרת מאגרי מידע עסקיים, יכולים בעלי העסקים השונים להגיע בדיוק ללקוחות המתאימים להם על ידי שימוש בטיוב נתונים. לדוגמה, בעל חנות למוצרי תינוקות המעוניין להגיע רק לקהל של אמהות צעירות.
מהו מאגר מידע עסקי?
מהו בכלל מאגר מידע עסקי? מדובר למעשה במאגר נתונים, המאגד בתוכו מידע רב, למשל נתונים שונים על לקוחות, כמו תחביבים, מקום מגורים ועוד, דבר המקל על בעלי עסקים שיודעים בדיוק למי לייעד את מוצריהם השונים.