מאגרי מידע נחשבים לנכסים אסטרטגיים והנתונים שמופיעים במאגרים אלו עשויים לעזור לעסקים ולספק להם מידע שלא נראה מובן וברור מהרגע הראשוני ומסקירת הנתונים השגרתית.
כאשר אתם ניגשים לבנות מאגר מידע עסקי בצורה נכונה אין מקום להעסיק לשם כך אדם בודד, מכיוון שהנושא מצריך ידע רב בתחום. החשיבות של היעזרות בחברה מקצועית בתחום היא רבה. טיוב מידע מתוך מאגרי מידע יכול לשנות מאוד את המידע על הרגלי הלקוחות עבור ארגון כלשהו. טיוב נכון עשוי לספק תמונה מלאה יותר על האופן שבו הארגון שלכם מתפקד. קבלת התמונה הכוללת נעשית כתוצאה משימוש היקפי ומעמיק במאגרי המידע עצמם ולמעשה כתוצאה מניתוח הנתונים בהם.
נמחיש זאת באמצעות דוגמא. למשל, 76% מלקוחותיה של חברה רוכשים ביגוד והנעלה בימי ב’. עקב מידע עסקי זה ניתן לאתר אסטרטגיות שיווק ללקוחות ספציפיים אלו בימי שני. דוגמא אחרת: 90% מהלקוחות בימי שישי בבוקר הם תלמידים – בעקבות מידע זה ניתן להתאים מבצעים ייחודיים לתלמידים וכו’.