כל בעל עסק יודע זאת: עסק מצליח הוא עסק עם מעגל לקוחות רחב. אלא שכדי להגיע למצב שבו יש לחברה מעגל לקוחות רחב, צריך לשים דגש על שני דברים עיקריים: גיוס לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים.
כל אלו מתרכזים במאגר המידע העסקי של החברה – מאגר מידע המרכז את נתוני הלקוחות, שאמור לשמש את החברה לצרכים שונים לאורך השנים. במאגר המידע העסקי קיימים למעשה כל הנתונים על לקוחות החברה, ובעזרתם ניתן לשווק מוצרים ספציפיים ללקוחות השונים.
לדוגמה, חברת כלי רכב, שרוצה לשווק ללקוחות שלה מכונית מיני חדשה. בעזרת מאגר הנתונים שיצרה החברה לאורך השנים, תוכל לבדוק מי מלקוחות החברה מעדיף מכוניות קטנות ואילו לקוחות מעדיפים מכוניות גדולות יותר.
על ידי כך ניתן יהיה להגיע אך ורק ללקוחות הרצויים, שמתאימים בדיוק למוצר הספציפי המדובר (במקרה הזה מכונית מיני).